شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
سرخط خبرها

شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۹۶۳۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->